har varit fett dålig på att blogga !

hej alla !

Nu har jag börjat att jobba fan så segt oh tråkigt det är men va gör man int för pengarna ?

har inte bloggat på skit länge känns de som ... men har inte pallat att blogga och har inte haft tid ...
men igår och ikväll så har det varit laditut 57 i oskarshamn men jag skulle ju ha gått men de sket sig för dom ja skulle gå med gjorde slut oh sen blev de inge mellan mig oh philip så har varit hemma idah , rätt skönt egentligen att bara kunna va har verkligen varit helt slut när jah har jobbat !!! sen har de inte varit bra väder idah heller .. så ja tänkte ska ja dra in ? nej jag skiter i det vill inte gå  själv sen går bussarna hur fan dom vill, är själv hemma så har ingen skjuss heller , fan hatar att jag måste bo här där jag bor ,måste ta buss till allt skit , sen så är det inte jämt att morsan vill skjussa in en till stan ..  men sen orkar jah inte göra ngt heller har värsta ont i munnen , jävla tandläkare!!!!!!!

ha det bra alla , ha en fortsatt trevlig sommar nuuu..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0