helt jäkla wierd alltså...

fanfanfan säger jag bara !!!

Varför ska allt vara så jäkla komplicerat guuuuuuud allt är så jobbigt, varför kan man inte bli liten igen , då va allt så bra men då ville man bli stor, jag önskar fan att jag var liten igen och slapp alla jävla beskymmer!!

Om det stämmer som de säger så kommer inte jag få kunna börja jobba på mitt feriearbete förens jag har fått dendära jävla skiten från polisen,  "suck" ..

MEn om man tänker posetivt så blir det nog att jag åker och träffa lite släkt från den 19-26/6 det är rätt kul eftersom vi bor typ assa långt ifrån varandra lixom.. för isåfall blir det att jag pker tåg från berga station - norrköping central och där står mina kusiner iaf 2 st tror jag och min moster + hennes pojkvän , och så åker vi till mormor oh morfar tills lördagen , sedan på lördagen åker jag med dem till Hallstahammar som ligger ungefär vid västerås i västmanland, och stannar där tills jag ska till ullared/gbg nästa fredag, men då är mamma jättesnäll och gullig som hämtar mig i hulstfred , när hon har hämtat mig blir det av till sävsjö för att hämta upp hennes pojkvän i sävsjö där han bor,  och så åker vi till ullared för mamma har bokat stuga där , sedan lördagen beger vi oss till GÖTEBORG ! " HappyFace"  :)

Fan så skönt det känns att bara kunna skriva av sig , alltså precis skriva vad fan man vill , det är helt underbart, nu har jag fattat greppet om att ha en blogg!

Ska skriva mer&mer när jag kan och har tid
sen måste jag säga att jag saknar min otroliga sköna klass,! 92E <3
men som sagt vi blir äldre och gör det vi själva vill och så!

puss på alla som är söta och goa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0