Midsommarafton..

HejHej!!

idag äre midsommarafton och jag sitter i sävsjö och har dyng boring eftersom de regnar sen dessutom så känner jag ingen här :o skulle varit bättre om philip hade varit hos mig.!

har inte bloggat på ngn dag asso, fy skäms ...  men det är för att jag inte har kunnit komma in på bloggen:s
men skitsamma jag är inne nue iaf???

har börjat att lyssna på fjårtiizz musik ,fan så go musik de är asså :p love på all fjårtizzz musik !

fatta jag ska träffa philip på torsdag, och jag ska va med han hela helgen med, fett niceeee <; han ska med till ullared nice och sen ska han med till liseberg, guuuuuud så kul de ska bli asso , jag ska träffa han i kalmar på torsdag, sen ska han med hem till mig och sova över(a) , <3

vet inte va jahh ska skriva mer asså ..

hör av er om ni vill något mohahah

dagens bästa ; Philip<3

Ciaooooooo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0