Suck!!

Fan jag bloggar inte ofta eftersom jag suger stenhårt på att blogga, har fan inge vettigt att skriva känns det som !!!!!!

Nu på eftermiddagen så var jag på påskallaviksskolan och pratade med de rektorn som arbetar där.. ang mitt sommarjobb som jag ska ha v.26-29 , kommer antagligen inte få börja jobba på måndag som beräknat .. succccccck ..  det är bara för att jag skickade in en jäkla skit sak till polisen i tid , och därför kan dom inte låta mig börja jobba då , men hoppas som fan att dom kan skynda på så att jag får beviset hem innan denna vecka är slut .. annars måste jag vänta i 2 hela veckor innan de kommer ska ringa till dom imorrgon, så jag slipper jobba på heltid för att jobba in de timmar som jag missar, men vad gör man inte för att få pengar lixom ? Så nu är jag lagomt småtjurig ... Och jag får ju inga pengar heller förens min lön kommer in på kontot och det är ju evigheter dit meeeeeh, fan sen ska mamma ha typ 600 kr bara för att jag bor hemma? helt onödigt men jag måste de för att få " känna " på vuxenlivet enligt henne ...

Fårse va som händer i resten utav veckan.. hoppas på fett varmt så man kan bli BRUUUUUUUUUUUUUUN ngn jävla gång!. de känns lix som att man är vi som ett lakan, jag som brukar vara så brun annars ju , Snyft..

Blir kanske att dra till stugan till midsommar, då blire att hjälpa morfar med att sätta upp studsmattan som dom har tatt upp dit  Happyface.  Pussss ohhhh kraaaaaaaaaaaaaaammmm allaaaaaah <:                       
Yeh, en sommar bild som ja hittade när ja googlade på bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0