barvakt

chacha !

idag var jag i skolan fick träffa johanna som jag saknat . gjorde typ inget idag för orkade inte helt enkelt .. vill va hemma imorn oxå men får inte för min mamma .
förlåt johanna,malin,oh sabina om jag verkade sur och sånt idag , absolut inte meningen mådde inge bra bara :(

imorn är det sovmorron och det gillar jag , problemet är bara att bussarna går ju som dom själv vill.men ska nog lyckas hitta ngn buss iaf !! (y)

nu ikväll är jag barnvakt åt min lillebror marcus , han är en go liten skit hihih :)  har även fixat de nya internett eller va det är :p

hoppas mamma kommer hem snart med mat är skit hungrig har inte blivit ngn mat för mig idag för har inte varit hungrig mohah xp

ha det bra så syns/hörs vi imorron eller senare ikväll .


puuuussss // Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0