Onsdag redan ?

tjenare alla sötnosar ! :)

idag har jag haft sovmorgon fedt skönt :) haft damp med sabina och marre martin i skolan idag :D !! det gillas <3

imorn ska jag ha utvecklingsamtal , hoppas det går bra ! och vi på iv ska gå och kolla på bio :) i taket lyser stjärnorna :) kanske drar och tränar fårse , har varit aktiv denna vecka med gym :D

Rubriken stämmer , eftersom vi va lediga i måndag så är det redan onsdag , dagarna går jävligt fort nu tkr jag .


Towe som är med i idol sjunger fett bra och är en utav mina favvos i idol 2009 !
http://www.youtube.com/watch?v=f8cPaZ1SJX8 det är när towe sjunger ngn låt hihih

Nu ikväll beställde jag en grym mössa laddar upp bild i slutet av inlägget.


Ihelgen ska jag va med lisa och majja , :D det blir nog roligt , det var skitlängesen jag va med majja !

ha en bra kväll nu ska jag glo på EFTERLYST !!!!!!

 Den mössan har jag köpt :D !!!!!!!


xoxo // Sofieeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0