Onsdag

Helloo bloggen .

Idag var det sovmorgon sköööönt !!!!!! började kl 10.15

Skolan har väll varit okej , har varit lite sur idag tkr jag menmen inget att göra ngt åt nu får väll hoppas på att morgondagen blir bättre iaf(Y) slipper skolan imorn och det gillas, ska till läkaren i kalmar klockan 08.00 vet inte hur länge det tar där men slipper skolan som sagt .

Min moster fyller år imorron , grattis till ninni :)!!!!!! hoppas du får en bra dag imorn :)

Nu är jag klar med allt om WoW , har fått läsa en fakta text om wow , sen skulle vi skriva en sammanfatning, och den gjorde jag färdig nu ikväll blev ganska nöjd, hoppas man får ett bra betyg nu :D

Nu ikväll händer väll inget speciellt tror jag , typ bara glo tv samt gå & lägga mig tidigt eftersom vi åker tidigt imon..

Just det ska pierca om näsan imorn, eftersom igår tror jag det va när jag vakna så va piercingen borta och fick inte i den , så lena skulle göra om hålet :)
haha ska ta sprutan mot svininfluensan imorn också bara för att jag är i " riskzonen " eftersom jag har astma samt allergi.

Seriöst bara jag som tycker att NOVEMBER är en seg månad? fan vill ha jul nuuuuuu , och vintern speciellt för att jag vill fylla år nu mohahah .


" Glöm dina beskymmer imorn kommer det nya ! "

Hare great ! (y)

///////// Sofiieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0