SNÖ!?!?!?

hejhej . idag är dt onsdag som alla vet. tog bort tandställningen idag i övremun , haha visst är jag duktig att försova mig? skulle va hos tandis kl 07.50 men duktiga jag vaknade kl 08.00 HAHAHAH men va där vid ca halv nio . xp  nu har jag en jävla plastskena i munen , jobbigt? svar ja ..

aja idag har det snöat?;o det är tidigt snön ska va i december och min födelsedag inte annars!!!!!!!!
har fikat med rebecka och sabina idag myss sen drog vi till rebeckas kompis daniel , han hade cs så jag pröva det , wiieee köpa de eller? xp

imorron kommer johanna tbx till skolan , jäkla unge oh  va sjuuuuuk :( !!!!!!!! <3 
hoppas martin , rebecka & malin kmr imorn med? :D


fan önskar vi kunde spola tbx tiden då de inte va skit , men det börjar ju bli bättre på allt nu så det kanske bara va bra att allt hände???????? :D


snart helg fan vad jag ska sova <3 !

just de imorron blire gym tror jag :D

jag och johanna har tråkigt på msn så vi dampar hahahahhaha , sug på den ni xD


men ha det bäst i mysiga höstvädret;p

//// Sofie

Kommentarer
Postat av: jenny

varför slutar du jämt dina meningar med frågetecken fast det inte ens är en fråga?: p

2009-11-05 @ 13:13:38
URL: http://jemss.blogspot.com
Postat av: Anonym

till jenny ! : vet inte blir bara så

2009-11-05 @ 17:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0