söndag

hejhej alla !

Tänkte berätta om gårdagen :)!

Först åkte jag , mamma , marcus och janne först te kosta men de va inge att ha där tyckte ja men fick ett par björnborg trosor av mamma :p Sen åkte vi te kalmar käkade på ikea sen drog vi te öland . När vi åkte från öland så drog vi först till mediamarket och jag fick en film :)

Senare på kvällen va jag med maja och lisa , kulkul att träffa dom länge sedan man såg dom och så . men det var kul men rätt kallt och som ni alla vet så är det dött i pvik finns absolut nada att göra här -.- !
Men tack för en trevlig kväll med er iaf(: !

Än så länge idag har jag bara glott film och sitter vid datan just nu :) Tänkte bara se film och slappa idag hiihih

men ha en fortsattbra dag :)

kram

// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0