28/10-2009

Tja bloggen och ni läsare!!

ja som alla vet så är det onsdag idag , det har varit en rätt bra dag iaf . idag har jag sovit , lagat mat , suttit vid datan , varit ute och cyklat med bror ! (y)

har lite ont i näsan idag , piercade mig igår ;D men det gör iaf inte lika ont som det gjorde igår och tidigare idag .
snackade med johanna idag :) saknar den tjejen hoppas att kunna va med henne imorron och sabina :))

guuuud vill fan ha nästa onsdag (a) ska nämligen ta bort min tandställning som är i över munnen , hah :)

vet inte vad jag ska skriva mer , skriver kanske senare om jag kommer på ngt :)

ha en fortsatt trevlig kväll samt höstlov ni som har då :)

Puusssshejj // sofie m :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0