Förlåt .. !

Hej igen .

Jag vill bara säga förlåt för att jag har varit lite konstig i nägra dagar nu , men det är för allt skit har hänt , jag ber verkligen om förlåtelse , det har inte varit meningen .. speciellt markus , jag ber så jävla mkt om förlåtelse , jag vet att du har velat stötta mig , jag vet men jag har inte pallat med ngn typ . Jag vill verkligen att du förstår eller det vet jag att du gör , så vill bara säga att du är helt underbar och allt , ingen kille har varit så mot mig som du är , jag lovar att vi ska ses i veckan , lovar att jag ska bättra mig , för jag vill verkligen inte förlora dig gubben !
Hoppas du läser detta markus !

En Massa kramar och pussar till dig markus från din sofie ! (K)

// soofie

Kommentarer
Postat av: Mackan

Jag kan inte tacka dig nog för att du verkligen uppskattar att jag försöker ställa upp för dig på alla sätt. Jag vill ju finnas där för dig och hjälpa dig, jag vet att du haft tuffa tider nu. Hoppas allt blivit bättre nu när endel e fixat.



Puss o Kram

2009-10-14 @ 04:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0