FREDAG!

Hejsan !

Lite konstigt alltså la upp ett inlägg för typ en timme sedan men nu är den borta? konstigt? svar ja :s

Fredag idag  , fan vad dagarna/veckorna/månaderna går fort :d  snart höstlov och allt :) samt att det är studiedag nästa onsdag yihooooooo ;D hoppas johanna kan / vill göra ngt då :D ! Saknar henne , har inte träffat henne sen i onsdaaags:( fan hon är jämt sjuk , känns det som :( , men hon kommer väll till skolan på måndag :D Fast då är jag ju på hotell&resturang /: , inget att klaga på att vara där , det är schysst oh roliga människor där , samt bra lärare :D Sen blir det att va hos bup kl 14.00¨på måndag oxå . Just  det skulle ju till polisen idag fast natta hade dragit med till sin kille eller va frida nu än sa xp haha men får se hur det blir på måndag ..

Fast idag så började när vi skulle börja vid 8.25 så började brandalarmet tjuta , blev klart rädd när ljudet började , först trodde jag att de var några som hade de ljudet på sin mobilen , fast det visade sig att  det inte var ett falsk alarm utan att det hade hänt ngt , men vet fan inte vart eller hur ;o !!!!!!!!


Just det har en fråga till er !

Vem är eran favo i idol 2009 ??

Mina är ; Erika , Erik , Towe , Eddie , Calle typ :p !!

Just nu dricker jag lite Coca-Cola , det bästa som typ finns , enligt mig alltså ! :*



Skriver lite senare , tror jag :)


Puuuuuuuuuussss


// sofiiee ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0