Ingen bra bloggare precis ..

Tjaa alla !

Har märkt att jag inte är en bra bloggare precis .
Och har inte haft ngn större lust att blogga heller , för det har hänt massa skit  och det tar verkligen kål på mig .

Skolan har börjat att komma igång , rätt skönt att skolan är igång , träffat en massa bra människor , hoppas verkligen att det börjar gå bra för mig nu så jag kan gå en gymnasie linje nästa år , men det är absolut inge fel på IV , älskar  lärarna , klasskompisarn , och lektionerna är det absolut inge fel på alls , jag trodde att jag skulle tycka att skolan va värsta tråkig och allt , men nej då jag tkr det är rätt kul att gå till skolan , trivs med allt så det är bara en massa plus :)

Någon som är bra på att fixa bloggar? Ja design och sånt så hör av er till mig =)
[email protected] är den !

ha det bra , så får jag se när jag kommer börja blogga igen , kanske redan imorron , vem vet? :p

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Jasmin

KÄMPA PÅ! DU ÄR VISST EN BRA BLOGGARE! ♥

<33333333333333333333333333333333

2009-10-04 @ 12:09:16
URL: http://bornforthisshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0