MÅNDAAAG!

God kväll kära läsare =)

Hur är det med er idag då ?:) Med mig är det bara bra ! :) Hur som helst tänkte jag berätta om dagen :)

Skolan började ju vid 8.25 som vandligt hade hotell&resturang idag , rätt bra för slutade ju vid ca halv ett idag :D !! Aja , efter jag hade bytt om till mina "vandliga" kläder så gick jag till min klass och va där resten av dagen , ville träffa alla igen efter helgen och så ! Efter skolan hängde jag med johanna till "hennes" busshålsplats hehe, väntade tills hennes buss kom , efter det gick jag till gymmet oh tränade i ca 40 - 50 min ! :) Det är as gutt oh träna ;D ! Jag fick skjuss hem så¨duschade inte så ska snart dra och duscha ! sen ta sig en kopp kaffe eller ngt varmt  och kolla på en bra film eller se om det är ngt bra på tv:en , fast det är de aldrig på måndagar SUUUUUUCK !!

Idag har det varit en blåsig och kall dag , buhu men är det lika kallt imorron så blir det att ta fram vinterjackan ! Känns tidigt att börja med den redan ;o ! Fast jag tycker om hösten på ngt sätt för då får man ta på sig varma kläder, tända brasan (om man bor i hus alltså ! )

Just det på ONSDAG är det studiedag , så då blir det att va med johanna hela dagen :D! och sen träffa maggen för en fika :) Blir nog kul ! :) 

Höll ju på att glömma  , mina arkivfoton kom idag , helt ärlig så blev jag nöjd =) jag märker ju att jag har utvecklas från år till år med min klädstil :) som är bra !!!  Tänkte faktiskt ge johanna ett fotto på mig , hoppas man får ett tillbaka från henne bara (; 

mysig höst bild kan man säga  MYSIG BILD VA :)?

 

Imorron gpr nog mina gratis sms ut , men kommer fylla på imorrn när jag kommit hem från gymmet=) 
hare gött :)

Puusss & Kraaam // Sofie ♣♥









 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0