Måndag!

Hejhej !

Ja som sagt idag är det måndag och har varit utan mina bästa :( har varit på hotell&resturang , men det är rätt goa människor där , har kul med dom iaf (Y) !

Jag har mått lite dåligt idag , jävla medecin -.- men läkaren sa att det bara är biverkningar och ska bara bita i det sura äpplet som man säger haha , fast det går nog över när jag har börjat att vant mig med medecinen :p

Seriöst jag hatar verkligen 2 stycken på skolan , dom kan ju bara ta oh dränka sig eller ngt , nej sånt ska man inte säga om folk men blir så jävla trött när man säger att man inte pallar vittna , för man mår skit så bryr den personen inte sig om mig, bara om sig själv , även att alla säger att det är nerlagt , sen att den personen verkligen kollar på mig sen snackar skit och sånt bara för att man inte VILL/ORKAR STÄLLA UPP , när man själv mår skit :o .. Aja har iaf så jävla bra vänner , älskar er <3 !

Vädret idag har väll varit sådär , när jag väntade på mamma började det att blåsa som fan alltså sen började det att regna , men tur så kom mamma innan det började ösregna !  När mamma hade hämtat mig så drog vi till apoteket , sen till maxi oh handlade , när vi handlat klart så åkte vi till donken och åt ! :) Taaack mamma , puss på dej :) När vi skulle åka från donken så va det värsta kön , alla från scania slutade då hhaha , :p

Och just nu sitter jag vid datorn , bloggar lite , snackar lite på msn och tar det lungt , känner mig skakigt och allt men det är medecinen som gör att jag får biverkningar !  Och äter nästan inget längre för jag har ingen matlust längre och är typ aldrig hungrig ..


Men ha en  bra kväll nu alla söta som läser :)

pussss och kraaaaam /// Sofiiiieee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0