NattiNatti ?

Tjaaah igeeen alla goa ! ;D
skull
Jahopp då va det Karolin som åka ut ur idol först , rätt eller fel ? jag tycker iaf att RAMI skulle åka ur ist! gillar inte han , han har inget att göra i idol , för han sjunger fan falskare än min mamma ;o

Snart är det dax för lilla sofie att nanna kudden , hihihhi  .
Ska bara borsta mina tänder först , måste ju va duktig att sköta tänderna , har knappt haft ett hål , eller jo hade ett jä*la litet hål när jag gick i årkurs 6 , och nu går jag första året på gymnasiet !!

Men den 4/11-09 kl 07.50 åker min tandställning bort :D Iaf i överkäken , skulle varit fett najs om bäge under&över-delen togs bort sammtidigt, men ändå nöjd , och glad :D

Hmmm , tänkte om jag skulle lägga upp en bild, blir nog så idag faktiskt :D bara för det är FREDAG & jag är på bra humör , hihih eller iaf trött mohahha .

Imorron blir det LISA JOHANSSON :D♥

Men sov gott nu alla  ! :)

Pussss ohh kraaaaaaaaaam

// Sofie♥

 


                     


Kommentarer
Postat av: Jo Jo

ahh Tack! har addat dig ^

2009-10-09 @ 23:36:55
URL: http://joellevb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej ;D

2009-10-12 @ 20:48:52
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev okej , skulle svara :p // xxoxo sofie

2009-10-12 @ 20:49:43
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev okej , skulle svara :p // xxoxo sofie

2009-10-12 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0