Ny design , ! :D

Hejhej !

Tack jasmin för du fixa min design :D !
Jag älskar verkligen den nya designen , hur fin som helst =)

Ni kan ju kolla Jasmin´s blogg ! den e najs ;D http://bornforthisshit.blogg.se/

Idag är det söndag och det betyder att det är skola imorron .. har ingen större lust att gå till skolan imorron , men min mamma tvingar typ mig till skolan , aja skit samma det är väll bara att gå till skolan ..

Har inte varit ute ngt en idag faktiskt , men ska väll dra ut en sväng sen , för att köpa godis haha  , fast det blåser ju rätt mkt ute nu , och hösten har kommit ! det är så mysigt med hösten/vintern , för då måste man ta på sig lite varma kläder, och det blir ju mörkare ute fortare , guuud tycker verkligen om hösten :)

Jag har iaf världens bästa kompisar , älskar er ska ni veta ! :) (L)
Ni stöttar mig , och jag er ! :)

Men stör mig på folk som säger att man är deras vänner , sen så tänker dom bara på sig själva , att man ska hjälpa dom när dom har det svårt eller mår dåligt, men när man själv mår dåligt så tänker dom bara på sig själva , fyfan säger jag bara . Va ärliga ist för att va FALSKA !!!

Skriver mer i kväll kanske , fåse hur jag känner mig , om jag är på blogg humör då alltså !

 

Puss på alla som läser !

/ Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0