Söndag kväll!!!!!!

Tjaaaa alla sötisar :D !

Nu är det söndag kväll och jag glor på tv , det är najs program på tv;en alltså :p

Imorron är det skola , det blir att va på Hotell&resturang hela dagen , det är väll rätt najs , men kommer ju sakna mina söta och grymma kompisar ju :/  men får ju dra till dom när jag har rast och förhoppningsvis har dom med rast?

Men det finns fan en jävla person som jag helst av allt inte vill träffa , säger inga namn . 

Jag hoppas att Martin kommer tillbaka till skolan imon , för du vet du är alltid välkommen till skolan vännen , vi älskar dej vännen , snälla kom till oss nästa gång du mår dåligt , så det inte blir samma sa igen som sist :/ men ta den tid du behöver , men som sagt vi kommer alltid finnas för dig !

Just det kolla in min grymma kompis sara anderssons blogg:D  det går verkligen att snacka med henne om allt , finns alltid för dej sara ! =) <3 
 

Det är sara´s blogg , kolla för fan :D
http://tomatenutana.blogspot.com/



Puss på alla söta som läser :)
// Sofie ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0