SÖNDAG !!

Tjaba tjena hallå  alla :)!

Skulle skriva några inlägg igår men orkade inte och va arg på dansk jävlarna ... och sen jävligt besviken på SVERIGE !!

Ja ni som inte vet vad jag snackar om så är det om fotboll , Sverige mötte Danmark igår och det gick åt helvete för sverige ... eller det ska jag inte säga  vi hade många bra chanser , fast dommaren dömmde som han gjorde ingen bra dommare enligt mig .. danskarna spelade fan som kärringar, fick fan frisparkar hela tiden oh skit . Tyckte att Sverige kunde vunnit ist menmen hoppas dom vinner på onsdag mot albanien !
Resultatet mellan Danmark-Sverige blev 1-0 !!

Nog snackat om fotboll nu. Tänkte berätta lite om helgen och så =)!

Igår sov jag ganska länge, guuuud vad sköönt det är att få sova länge :) Men iaf när jag vaknade duschade jag och fixade mig , sen drpg jag oh mötte lisa vid skolan , sen drog lisa & jag tioll konsum oh köpte godiiiisss , mmmuummsss !! HAHAH när vi va inne på konsum såg vi tre töntar som bor här i påskallavik , hahah både jag och lisa blev förvånad att en utan dom tre killarna gick till konsum och inte satt vid donken HAHHA .. Aja skit i dom , dom är bra idioter , som nästan alla är :o !!!!!!!!!

Men nog snackat om dem , när vi hade handlat godis oh de så drog vi hem till lisa som bor i emsfors va 1 km från påskallavik , hemma hos henne chilla vi vid hennes dator och lite sånt !

Idag har jag inte gjort så mkt , eller har städat och fixat lite i mitt rum , haha just nu sitter jag vid datorn och skriver på bloggen och ska strax hämta min cykel som är hos lisa , mamma får väll skjusa mig dit sen får ja väll cykla hem, hahah ! lite motion blir ju bra ju , när jag cyklar ! Gillar att röra på mig men mår inte så har ont i mina leder och så fast det går väll snart över förhoppningsvis? :D

Hmmm, kommer inte på ngt jag kan skriva om just nu , skriver väll ngt mer inlägg senare ikväll ! :)

Sköt om er och hoppas ni gillar bloggen =)
Komentera vad ni tkr ! (:


   Söt bild eller hur !? =)

Puss // sofie ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ner bloggandet du är bara patetisk och har inga läsare !

2009-10-11 @ 18:42:39
Postat av: ...

Till den ovanstaende kommentatorn sa har du ingen talan i en sadan sak. Ingen har ratt att trycka ner ngn annan manniska och tro att man ar battre. Alla ar lika och det ar ngt vi bor tanka pa nar vi pratar eller behandlar manniskor pa ett dumt satt. Begrepp som tont, patetisk, popular skulle inte behova finnas

2010-03-12 @ 13:25:29
Postat av: Sofie

hahaha hur vet du om jag inte har några läsare? skriv ditt namn eller är du för feg för de:p`?



/ svar från mig ! :p

2010-03-18 @ 18:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0