Stör mig typ :S

Alltså palla att jag är hur trött som helst men kan inte sova? vad fan beror det på ? :s Jadu inte fan vet jag :O
Sen stör jag mig på min mamma ibland alltså , hon sa att jag skulle få datorn vid 22.00 sen när klockan va 22.10 så satt hon och chattade , för hon hade "tagit" fel på klockan , fyfan vilken dålig ursäkt ! Bara jag som stör mig på VUXNA , eller ? :s 

Aja , men ska väll snart palla mig till sängen och sova , hahah men om det inte fungerar får jag väll smsa om det finns några social , hahaah eller sover alla :o?

Men helt ärligt , vad tkr ni om bloggen ? är det bra ? eller ska jag sluta skriva? ingen idè om ni inte gillar det? men om det är ngt som inte är bra eller om ni vill att jag ska skriva om ngt speciellt "ämne" kommentera isf , skulle bli glad om ni kom med förslag (a) .

Hiih , gillar att ni kollar bloggen , första ggn jag kolla hade jag typ 74 besökare sen har det bara ökat , men länka gärna min blogg på era bloggar om ni har ngn , eller sprid den vidare om ni är typ inne på bdb , msn eller ngt hihi (a) ..

Imorron är det skola och kommer få träffa dom bästa igen , det är fan det ända som gör att man vill till skolan för att få träffa er (: <3

Men alla får ha det gött som fan , sen sova bra med ! :) Godnatt alla sötisaaaaaaaaaar!

Puuuussss  // Sofiee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0