TISDAAAAAAAAAGG!!

CHACHA !!

sitter just nu och snackar med martin och några på msn , snackar en massa jävla skit ahahahah ! Samt spelar jag spel , det är gutt !

Fan kalt det är nu om morron , dagen , och kvällen typ, tog på mig vinterjackan idag , fan så skönt de va att ha den på sig .!

Imorron är det studiedag och då ska jag tillbringa dagen med johanna och kanske martin? :) sen ska jag oh johanna fika med maggen ngn stan på stan vid 17.00 tiden =)

Idag slutade vi vid typ 13.20 för vår lärare skulle till läkaren , vissa stannade kvar men jag & johanna stack hem , eller hem hon stack hem oh jag till gymmet ! sen hämta mamma mig ..

ORKA ATT FOLK KOMMENTERAR ANONYMT -.-

Fan e klockan redan halv tolv ;o är inge trött haha

aja hare bra

Puss/ sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0