TV DAX !

Tjenare , nu är jag hemma igen eller har varit i typ 60 minuter , haha .  Fast nu ser jag på One Tree Hills , och det är sista avsnittet tror ja :( !! Men sen blir det att se Privileged & Ensam Mamma Söker (y)

Men väntar på att johanna ska logga in på msn , saknar henne :( inte träffat henne sen ONSDAG´S och det är för många dagar utan henne , bhuhuhu :'( , fast johanna har fixat blogg yihoooo fast hennes blogg får jag när hon loggar in på msn , ja när hon väl kommer in på msn :o HAHA

Idag blir det väll att se på valander vid nio , får väll se om det är ngt bra hehe ..

Jag hoppas att det blir en bra start på veckan imorron , inge mer bråk , tjafs och allt skit som hänt dom senaste veckorna "/


Ha det bra !!

// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0