:)

shoooo alla ;D


läste nyss denna blogg
http://icelin.blogg.se/  bra blogg! go girl ! ;D


Alltså dagen avsnitt av andra avenyn va sjukt bra ! alltså tycker fan synd om markus börjar fan tro att det är kim inte för att jag vill att det ska va kim ... han & liv är sjukt fina ihop !!! :D  men vem tror ni att det är som har våldtagit liv?

mamma kommer nog hem snart , hon skulle tydligen ta med sig mat hem xp


jag måste beröma mig själv har faktiskt börjat att träna & jag har inte druckit coola sen i lördags nu & känner inge behov heller inte med godis heller , jag är duktig som avstår det & tränar :D go go sofie ;D!!!!





den tjejen som är på bild , går inte att beskriva hur mkt hon betyder för mig .

elin blomqvist

vi har inte kännt varandra så jävla länge men vi har blivit mer & bättre kompisar till och med bästa kompisar jag känner verkligen att jag kan prata med dig om precis ALLT & då menar jag ALLT !! jag känner att jag inte behöver va orolig över om du kommer säga ngt till ngn annan , om jag har berättat ngt för om det är ngt personligt som jag vill säga eller du vill säga till mig så har förfan inte andra med det att göra !
du är en vän jag aldrig vill förlora , ALDRIG!!!!!!!!!!!

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN ! 





Kommentarer
Postat av: Elin<3

Naaw! Gummz! Du är underbar hjärtat, allt du säger tar jag in och det stannar oxå där, det vet du! :*

ÄlskarDej! <3

2010-04-16 @ 23:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0