wiiieee

Hejsan alla :D!

Idag är det kalasväder , solen skiner  blå himmel damn de är så najs man blir så glad av att det är fint väder! ;D

Är barnvakt åt borsan för mamma jobbar men det är inga problem med dt (;

Ska plugga lite matte & engelska snart (y) jag är iallafall preliminärt intagen på hotell & restaurang i sävsjö & på hr i ohamn ^^ . Fick se hur det gick med de sista nationella i engelska oh jag fick g- men har det är ju inte IG så är fett glad för det ! :D
När jag gick i nian losa ja fett mkt med np i matte,engelska&svenskan fan men inte nu på iv är fett glad för det jag har utvecklas :D:D! jag tycker inte att skolan är tråkigt längre & är inte skoltrött heller :D har nog iaf snart G i engelska & svenska :D !!! kärlek på´t <3

Ikväll är det andra avenyn ;D det ska ja se , missar fan inte andra avenyn :o hahha

hoppas allt är bra med er (=

Pusshejj // Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0