3!

hej!

förlåt för mitt språk men FAN vad kallt det är i amandas rum :s fryser som fAn..

det blev iaf en lyckad dag med shopping i sthlm idag:) köpte nya leggings , en t-shirt & en kofta :)!!
skulle köpt ett halsband oxå men kön va sjukt lång och orka stå i en fet kö om man bara ska ha en liten sak?

imorn är det nyårsafton , awesome :D venne om jag hänger på amanda och amandha xD haha beror på vilket humör jag är på .. xD händer för er då ? :)

om ni undrar vad jag menar med " 3 " så är det att de är 3 dagar kvar tills jag fyller :) thihihhi dagarna går sjukt sakta nu tycker jag :( dessutom är mina gratis sms slut :o så det är ju sjukt great!(y) ......

hoppas allt är bra med er & bild på vad jag köpte idag kommer senare:) ha det bäst!

/ sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0