gott nytt år!

tjenare

nu är det inte många timmar kvar på år 2010 ! blir att käka lite innan jag drar till amandas kompisar ^^
fårse vad kvällen har att erbjuda! men den ska bli lyckad iaf:)

idag sov jag rätt länge de va sjukt sköönnt!!!! har köpt energidryck , och massa godis tills ikväll oxå:) hoppas på några cider och lite annat gott oxå :))

var ett tag sedan jag la upp bilder på bloggen så kommer några nu idag tänkte jag :)
har inte så mycket mer att säga förutom att jag hoppas att alla har haft ett bra 2010 som jag har haft och sedan önskar jag er ett gott nytt år :)!

massa nyårs kramar från mig !:D♥


gott nytt år!<:





t-shirten & koftan som jag köpte <:


så ser mina leggings ut som jag köpte (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0