Jay Smith !

ska jag säga godnatt eller godmorgon??

har iaf hjälp evelina med hennes design blev rätt nöjd! ska fixa headen senare!! kika in på hennes blogg vetja!<;
http://ninnaholmberg.blogg.se/ 

nu är det snart dags för mig att sova ska upp om några timmar ska ha " lilljul " med mormor , morfar , mamma , marcus , amandha & stefan idag?! hah och innan mormor/morfar , amandha/stefan kommer så ska jag 
1. vakna hah
2. göra maten
3. fixa mig
4. fixa lite i mitt rum ex; bädda sängen

Men till något helt annat, det är bara 6 dagar kvar tills jag fyller!<; & 2 dagar tills jag drar till sthlm!:) chill :D!
hah och sedan en vecka tills jag tatuerar mig ;) som sällskap ska jag ha med mig johanna & evelina ;D 

Dom flesta som känner mig vet att jag sa när jay smith vann idol , fyfan ursh , bläää på honom osv .. men nu kan jag inte sluta att lyssna på honom! speciellt inte på " Like a prayer " det är typ min nya drog(a)

Nej nu måste jag sova , även att jag inte så är speciellt trött..

Avslutar inlägget med en fin vinterbild som jag tog när vi slutade skolan & fick jullov:) !
puss på alla som läser & följer bloggen!♥
/sofie

hsodhas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0