kallt !!

Hejj ;D

sitter här och lyssnar på spice girls , hahahahahha dom va mina idoler när jag var typ 6 eller 7 år xD  ska snart ner i tvättstugan och hämta tvätt mohahah

var ute för en liten stund sedan och tog lite bilder ^^  sköönt var det att dra ut och gå men samtidigt var det himla kallt! brrrrrr men jag gillar vintern så ska inte klaga!! kommer några bilder i slutet av inlägget <;

hmm idag har jag absolut inte gjort för mycket. Sov till 12 tror jag sedan låg jag i sängen och tog det lugnt fick även ett samtal från elin :D! ska packa snart oxå för som ni redan vet så dra jag upp till sthlm imorn & kommer hem på min 18 årsdag på söndag alltså <;












Det är några av alla bilder som jag tog ^^

Men sköt om er & va rädda om det som ni har för vi vet aldrig vad som kan hända en ..

pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0