reklam dags!

tjenare alla !

har som sagt haft såkallat lilljul med mormor&morfar! fick bland annat en körlektion , tvål , tuggummi , glas osv.. och sedan klockan 17.00 har jag suttit med min egna design & evelinas. blev nöjd med min men med evelinas blev jag inte nöjd men headern är på plats! fixar det senare ..

till något annat ..

bara för att johanna är världens bästaste & har skissat min tatto som jag ska ha så tänkte jag att jag gör lite reklam för hennes blogg samt några bilder !:) sjukt duktig är vad hon är! såå ni som ska eller har tänkt er att tatuerar sig kan höra av sig till henne ;) säger bara tuuuuuusen tack johanna!:D såhär kommer lite bilder som hon gjort samt hennes bloggadress;)

http://johaniiish.bloggplatsen.se/
är johannas blogg :) 
Bilder kommer imorn eller senare ikväll!

Nu ska jag stänga av datorn sedan ska mamma ha datorn! 

pussen♥



 

 



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0