tack för att du finns..

Liza!

Vi har inte känt varandra så länge men tillräckligt länge för att veta  att du är finast & den mest underbaraste människan jag känner! Du har bevisat för mig att du alltid finns för mig , förstår du vilken underbar människa du är eller?

Vårat första riktiga snacka vi hade var den 23 december , jag kände att nej fan nu orkar jag inte mer och sa det till dig sa även förlåt för att jag är en idiot eller något liknade var det iaf..  har dina sms sparade som du skicka för dom var så sjukt jävla underbart fina skrivna hjärtat!

" Tänk dig en cirkel som inte har något slut, den visar hur länge jag vill vara din vän, det ända som skiljer oss åt är döden. Jag kommer alltid att lyssna o finnas där för dig när du vill tala om det tunga i ditt liv. Jag kommer alltid att vara beredd att finnas vid din sida, du är en äkta vän för vi kan prata om allt i våra liv både negativt och positivt. Du är en äkta vän för du delar alltid med dig av din omtanke och förståelse. Du är en äkta vän för du ställer aldrig krav på mig och har alltid respekterat mig som jag är. Jag finns alltid för dig, dag som natt! Jag älskar dig<3 "

" Aww , du är änglarnas prinsessa, Jag tackar dig för du finns där för mig, och vad som än händer så finns jag här för dig , på så kort tid så betyder du en jävla massa för mig, du förstår inte hur jävla bäst du är. finns inga ord , du får mig alltid på bra humör och det är tack vare dig. Du är helt klart bäst finns inget som är dåligt med dig gumman. Älskar dig massvis! "

det skrev världens finaste människa till mig , liza du fick mig att börja gråta för det är så sjukt underbart skrivet utav dig ! jag kommer alltid att finnas för dig , lyssna på dig jaa som sagt du är då fan mitt allt vännen! 
Jag tackar din mamma & pappa att dom fick dig för jag fick iallafall världens mest underbaraste vän!

Så dethär är mitt tack och uppskattning av att du finns! Liza Dahlin du är mitt allt!
Jag älskar dig!

jag älskar dig bästavän! du & jag !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0