ganska chill

heejj:)!!

Ny vecka och nya tag är det som gäller nu!:) kom precis hem från ett soft pass på gymmet sååå det känns sjukt soft att ligga i sängen och kan känna sig duktig:) blir hårdträning från och med nu har jag bestämmt mig för och ska klara av det oxå!!

Skolan var soft som den brukar vara eftersom klassen gör dagarna bra! men hade typ 2 lektioner för på engelskan så skulle vi börja med att ta fakta om ngn som vi berundrar/ser upp till tänkte ta mig själv men man skulle kunna ta fakta på nätet så där sprack det men jag valde att ta fakta om blondinbella! och jag frågade om man va tvungen att komma tebaks till klassrummet men det behövde vi inte så jag slutade vid 11.15 ^^ och då drog jag till gymmet!:D ehm på matten gjorde jag inte ett skit och på svenskan blev jag klar med läxan tills på fredag ! :)

Bara för att jag har världens bästa moster så tänkte jag göra lite reklam för hennes företag som hon ska starta upp i mars tror jag att det var!:) länkar hennes blogg så kan ni börja följa den !:)  "
http://ninnishjarteting.blogspot.com"














 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0