GYM!!!!!

tjenare bloggen!

kom precis hem , äter flingor :D mummmmsss!!! ska snart in i duschen :)

det har varit en soft dag idag! hade redovisning idag och det gick bara bra sedan när det va klart så hämtade jag mina serveringskläder som jag ska ha på tisdag(y)!!!!!!!

efter skolan drog jag till gymmet äntligen :D! körde ett rätt okej fast hårt pass! haha sedan när jag skulle slå på boxningssäcken så va hanskarna sjukt svettiga , mmmmmm jättemys med svettiga boxningshanskar..  kan säga hej träningsvärk imorn när jag vaknar :)))) !! menmen nu är jag iaf igång igen med träningen & det känns så sjukt bra! för jag har bestämmt mig att inte äta onyttigt skit i veckorna endast på lördagar!men det skulle ju bara vara ett plus om man inte käka ngt på helgerna heller (;

näe nu ska jag käka upp mina flingor sedan väntar en låååååååååååång varm dusch ;))

pussen



slänger in en bild på stället som jag tränar på ;>
gymmet heter " actic " ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0