i don't know..?

sitter och kollar massa dikter & lyssnar på deppmusik typ.. det är så sjukt jobbigt när jag känner mig som jag gör just nu .. glad på utsidan men insidan gråter jag och mår inte alls lika bra som jag gör på utsidan.. 

önskar bara att man kunde ha vissa närmre omkring sig än ha dem på långt avstånd .. livet är inte alltid på topp.
men en sak vet jag & det är att jag har dem som jag kan prata med , det är så sjukt underbart att ha det för det finns dom som inte har det , dom tycker jag så sjukt mycket synd om. alla ska kunna ha en vän som man kan dela glädje & sorg med..

Hissar ; Secondhand Serenade för att dem gör sjukt bra musik , älskar sångarens röst & deras texter! och hissar även  Jay Smith för han har en sådan sjukt bra röst, älskar honom seriöst!♥

Dissar
; mig själv för att jag var enormt emot jay förut!

en fråga ..

Hur viktigt tycker ni det är att alla har en vän som man kan prata med allt om?  







"En riktig vän är någon som bryr sig om och aldrig sviker.
 En riktig vän är någon som man kan skratta och vara tyst tillsammans med.
 En riktig vän är någon man kan lita på.
 En riktig vän är någon som lyssnar och tröstar.
 En riktig vän är någon som tycker om mig väldigt mycket och jag den.
 En riktig vän är någon som alltid kommer att finnas i mitt hjärta.
 En riktig vän är DU!"









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0