i'm a big fan of ...

Måste bara skirva ett inlägg om Maria Montazami!

Du är en sådan sjukt härlig männsika, du bjuder på dig själv och är en himla envis person som inte ger sig förens du fått din vilja igenom typ?

Dem som säger att du är trög,snobbig osv har så sjukt fel! För mig är du en helt awesome människa & det skulle vara nice att få träffa dig! och älskar när max reklamen är iallafall när du gör reklam via max!

Gordon Ramsay är min förebild när det gäller maten/köket & du maria du är min förebild helt klart! Både du och Gordon är sjukt grymma personer! :D


 Blev visst att jag skrev lite om Gordon Ramsay när det var meningen att jag skulle skriva om Maria;)
 hiih men lägger upp bilder på mina förebilder;)
 ha det bäst
 puss





 





 
 Tänk att få stå i det köket och jobba!
inget jag skulle tacka nej till precis!;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0