lite nytt på bloggen!

som ni ser så har jag ny design :)) gillar den faktiskt, sen blir det  lite omväxling här på bloggen & det kanske uppskattas? hoppas det iaf..

visst är det så sjukt typsikt när man vill göra ngt så har man INGA PENGAR  det är så sjukt ååååååååååååh rent ut sagt..  jag vill in på krogen ju ;OOOOOOOO

om jag inte minns fel så får man väl inte dricka på typ 2 veckor eller något när man piercat tungan? någon som vet??

men liksom får la vänta tills mamma får sin lön , hon är ju skylldig mig typ hela studiebidraget? (a) hah då får jag dra te krogen ;)




äh , en ego bild gör inget att ladda upp (a)


skulle inte va helt fel att ta sig några drinkar;O


till dig bästa vän, tack för att du finns! bilden
säger mer än tusen ord!..

"You'll be in my heart!♥"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0