lördag!

hejhej!

alltså förlåt för att jag inte skrev så mycket igår men aa jag va lite borta...

om jag ska berätta om gårdag så var jag alltså hos läkaren nere i kalmar vid halv nio för att checka min allerigi & astma sedan för att snacka med läkaren! jag hade gått ner 8 kg sedan jag var där sist!:) awesome , ett stort plus till mig själv :D  men när jag var klar där så bjöd jag mamma på fika vad cafét ! ^^ dyrt men de var värt det! inte varje dag mamma blir bjuden av mig på något:))

sedan när jag väl va tillbaka i skolan så hade vi svenska! boooooooring och seriöst jag hatar fan min svenska lärare! likaså min matte lärare! matten går fan bara åt helvete nu! iaf med ekvationer önskar fan att jag kunde få ha min förra mattelärare!

sedan på idrotten så sa alla att man inte skulle vara ombytt så jag bytte inte om men man skulle visst va det iaf? men vi har fått en sjukt bra vikarie på idrotten för att hon som vi egentligen har har fått barn och kommer inte tillbaka på ett år!  Väl efter skolan skulle jag dra efter skolan men fick ett sms av evelina att jag skulle komma bort till BF så gjorde det :) Johanna va även där och sara kom dit oxå! fick skjuss av johannas mamma till arenan oxå så tacktack!:) träningen gick bara bra , tränade rätt mycket på min kondition och så mycket känns det inte i kroppen idag! träffade även en lärare som jag hade på IV när jag va på gymmet!(:

Lisa kom och mötte mig vid banken när jag kom med bussen hem, så vi drog till konsum hon skulle ha godis. När vi kom hem till mig så packade jag upp väskan och duschade ohså :))) haha sedan drog vi faktiskt och åt pizza(a) sen när vi kom hem så öppnade jag vinflaskan hah drack fan nästan upp hela själv xD jag ringde till emma inatt också , hon verkade ha kul men hon mobba mig inte okej alltså haha men jag tkr om dig oxå vännen ;) lovade att ringa henne idag men mina pengar tog slut så sorry gumman så kan jag inte ringa dig idag:oo fast de va sjukt roligt att prata ned dig:)

idag är det lördag som alla vet?;) ska ha monopol dag/kväll/natt med lisa idag!:D fett chill jao ;) funderar på om vi ska göra kladdkaka som vi kan frossa i oss ,, hahahhahaha ! nae men ska ta och va social med henne nu och restan utav dagen :D! men skriver mera senare :)

pussen♥





bilden har inget med inlägget att göra ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0