music..

godkväll!:)

ligger i soffan och lyssnar på screamo typ ^^ tänkte att jag skriver lite nu innan jag ska sova och imorron lär jag inte hinna med och skriva nått eller jo kanske på förmiddan.

Skolan idag va väl sådär , det va min jävla cp lärare som jag har i matte som jag lackade på eller kanske inte visade det men iaf han är seriöst helt jävla störd i huvudet :O annars va engelskan rätt okeyy, tog lite fakta om blondinbella ;> sen väl efter skolan drog jag och hämta min touch på onoff som kommit hem från lagningen .. sen när jag är på väg till gymmet hör jag nån ropa " ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ , ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ "   och så vare emma som skulle käka med sin pojkvän :)

Tränade nog lite för mycket idag för höll på att svimma och spy .. men hade ju inte käkat nått innan så mitt egna fel kanske:p?

Imorn börjar jag 11.15 och INGA LEKTIONER .. då tänker ni säkert " vad ska hon till skolan om då? "  men det är så att vi ettor & tvåor ska servera & laga mat till dom som var våra hanledare på vår APU ( praktik ) såå vi ska ju förbereda allt och så innan dom kommer vid 17.00 eller om det var vid 18.00 & så jobbar vi till 21.00-22.00 tror jag det var , beror ju allt på när vi blir klara..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0