ny vecka!

hejsan alla läsare!

måste säga att jag älskar skolan .. och nej jag driver inte :o hah har bästa schemat så ja det är därför jag älskar skolan:)))  har lämnat in min LG mobil idag och ska hämta en lånemobil imon.. har även gymmat idag fast va inte så pepp på't så då vare inte lika skoj att dra dit..

imorn öppnar min klass lilla restaurangen , kom dit mellan 11.30 - 13.00 :D jag serverar , lite nervös (a) men det ska gå bra , har ju serverat förut ^^

nej, ska snart ta och sätta mig oh plugga , booooooooooring!

ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: josephine- KAN FIXA DIN BLOGG DESIGN GRATIS

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-01-19 @ 15:46:26
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0