old stuffs!!























Kollade igenom kameran som jag hitta när jag städade (a) hittade sjukt gamla bilder bl.a när jag var blondiiie och jag saknar mitt blonda och fina hår..

en fråga..

- ska man bli blond eller ska man fortsätta va browniie??  

hihi , va även några som ville att jag skulle visa mitt ansikte så varse , laddade faktiskt upp bilder på mitt ansikte hiiihihih visst är jag för gullig? 

Tänkte på en sak förut .. om man gillar sina egna egobilder , exempel som man har på facebook , msn osv .. är man egokär då?
Och det är la inget fel med att man är lite ego , bara det inte går till överdrift??

Tycker att fler borde ha ett självförtroende / självkänsla ! 
man borde känna att man duger för den man är och inte den som andra tycker att man ska vara för om man är det då är man ju inte sig själv?


Nej, nu väntar plugg på mig men jag väntar inte på pluggandet(a) Men en sak som jag har märkt , det är att även att plugga är bland det tråkigaste som finns så ger det ju resultat om man lägger ner energi på't!!!!!! 

Ni får ha det så bra och sköt om er & ta hand om varandra , säg snälla saker till varandra osv.. ! ;>

Pusshejj!  


Kommentarer
Postat av: shorty&myzan

Kul att du är med i veckans blogg :D ! Lycka till!

2011-01-19 @ 19:36:24
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0