plugg..

blev inte att träffa sofie , hon mådde tydligen illa? aja skitsamma :)

tog mig i kragen och började med att plugga så är stolt över mig själv!:D hah passade även på att ta egobilder samt bilder på mina böcker(a) thihihi




DAGENS VILL HA: pengar!!

DAGENS KLÄDSEL: leggings , linne & tröja & underkläder

DAGENS FRISYR: utsläppt / plattat

DAGENS LÅT: shut up and sleep with me!

DAGENS PLANER: har inga!

DAGENS SAKNAD: släkten..

DAGENS DUMMASTE: nada!

DAGENS MISSLYCKANDE: nada

DAGENS DROG: musik

DAGENS KÖP: inget

DAGENS GODIS: chips

DAGENS HUMÖR: trött , glad

DAGENS CITAT:  " ta dagen som den kommer för imorn kan det vara försent "

DAGENS ROLIGASTE:  emma (;








plugg ;O




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är alltid roligast :D:D

2011-01-09 @ 12:57:58
Postat av: Emma

jag är alltid rolig ! :D

2011-01-09 @ 12:58:54
Postat av: mig själv(;

hahaha självklart emma;)

2011-01-09 @ 17:25:45
URL: http://meijeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0