snöööööööö!!??!?!

Tjo!

Idag när jag vaknade så blev jag inte speciellt glad! deeeeeeeeeeeet snöade och det snöar fortfarande:((((((

skolan idag har varit bara bra faktiskt :) när vi hade livskunskap idag så gjorde vi klart våra områden som vi har jobbat med:) jag och 2 till har tagit fakta om glass och sedan gjorde vi glass eller rättare sagt jag och sebastian skrev fakta och den andra sebastian gjorde glassen som blev jättegod!:) såå imorgon har vi redovisning och provsmakning!:)

sedan när vi slutade så köpte jag mig en macka och juice , snackade lite med lisa medans vi väntade på att våran buss skulle komma ^^ och så bestämde vi att vi ska ha en monopolspelhelg i helgen;)

nej nu ska jag käka lite tror jag sedan plugga lite & passa min lillebror när mamma drar och gör ngt med sina kompisar..

jag kollade även lite på friends.se för en liten stund sedan och blir faktiskt lite ledsen när man tänker på alla som blir mobbade i skolan , på jobbet , på internet , via sms osv! har själv blivit mobbad i 6 jävla år .. är så trött på att folk ALLTID måste ha någon att plåga och va elak emot! det är fel! jag tycker att friends gör ett sjukt bra arbete och skulle mer än gärna kunna vara med i friends!

åååhh dagens drog är låten " I just had sex " jag knarkar verkligen den låten!♥

















Kommentarer
Postat av: Erika Hallberg

håller med !! hatar snööö asså :O

2011-01-12 @ 20:40:29
URL: http://eerikahallberg.blogg.se/
Postat av: sofie ((;

Erika ja fyfan :o

2011-01-12 @ 20:48:20
URL: http://meijeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0