skola imorgon

Shhiiit , fatta snart är lovet slut det har gått så sjukt fort! lyssnar på lite musik och kollar lite på olika bloggar..
kollade bland annat på josefin's blogg , du skriver sjukt bra tjejen!:)<3

Hoppas att jag kan sova inatt för jag vill verkligen inte va halv död i skolan imorn! fick ett nummer utav mamma förut angående sommarjobb och eventuell helg jobb? skulle inte vara helt fel att tjäna lite extra cash!!!

Nu när skolan drar igång så ska jag försöka vara bättre på att ha något syfte när jag bloggar.. Har lovat mig själv att nu är det dags att börja träna på gymmet igen och börjar på onsdag! Fast egentligen så är det skönt att skolan startar igen , komma tillbaka i " vardagen " som man brukar säga! Men att behöva ställa klockan på 05.45 känns inge vidare skoj , men måste duscha och sånt innan plugget.

Jag vet redan nu att jag inte kommer blogga lika mycket som jag gjort under lovet men det har ju en förklaring , är ju i skolan och studerar som dom flesta är?:)


gymmet som jag gymmar på (;



finns det något bättre program att gå eller?
svaret är NEJ!!! är sjukt glad att
jag valde HR!:)


Nej nu ska jag nog fixa mig sen lägga mig i sängen och läsa lite^^
Ha det bäst så hörs vi imorgon

Puusssssssssssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0