varför just jag ?

hej!

jag måste bara skriva av mig!

alla andra får kärlek , förutom jag? seriöst varför? jag vill oxå ge kärlek till nån. det är svårt att hitta nån som älskar en för den man är , seriöst känns så iaf för min del? och om man hittar någon så bor han självklart långt åt helvete eller är helt oseriös osv.. nu är det fan min tur att hitta nån!

ska man behöva leta efter nån på dejtingsida eller? funderar seriöst skarpt på att göra det? alla säger att det finns någon för alla! ..

en sak , jag saknar fan en som jag träffa en gång , gav inte honom chansen hur mysig och gullig kille som helst och jag bara strunta i honom .. seriöst saknar honom ..

menmen det är bara att se glad ut så hittar man väl sin kärlek snart?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0